وبسایت کیوکنشن چیست
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

 

وبسایت چیست؟
اولین سوالی که ذهن کاربران دوره ی طراحی سایت را به خود مشغول می کند، این است که وبسایت https://kyokushins.ir/  به چه چیزی گفته می شود؟ وبسایت در واقع به بخشی از وب گفته می شود که یک یا چند صفحه ی حاوی اطلاعات دارد. در اینجا اطلاعات مفهومی عام دارد : می تواند یک فایل متنی باشد، یا یک فایل چند رسانه ای مثل فیلم، عکس، صوت و…یک شخص یا یک گروه سایتی را راه اندازی می کند و بقیه کاربران بنا به نوع سایت از اطلاعات یا ویژگی های آن بهره می برند.

سایت چیست
هدف از ایجاد و کاربردهای وبسایت چیست؟
هر سایتی جدای از اینکه به چه روشی ایجاد شده، برای هدف و منظور خاصی طراحی می شود. گاهی برای نمایش رزومه، گاهی برای توسعه کسب و کار شرکت یا فروشگاه و گاهی هم برای یک ارگان و سازمان دولتی…به هر حال طراحی هر وبسایت هدفی معین را دنبال می کند و البته طراحی خاص خود را دارد.

کاربردهای سایت
انواع وبسایت
وبسایت ها انواع مختلفی دارند. بعنوان مثال : خبری، فروشگاهی، شرکتی، شخصی، سازمانی و …

قطعا چارچوب یک سایت خبری بسیار متفاوت از سایت فروشگاهی یا شرکتی است. شما در سایت فروشگاهی هم می توانید یک خبرنامه کوچک و محدود داشته باشید اما گستردگی آن را فقط در وبسایت های خبری می توان مشاهده کرد.

نکته ای همواره افراد را دچار اشتباه می کند این است که وبسایت را همواره به منظور وجود یک مکان فیزیکی می پندارند. فروشگاه اینترنتی الزاما به معنی وجود همان فروشگاه در دنیای واقعی نیست! الزامی هم برای آن وجود ندارد. خیلی از شرکت ها یا فروشگاه های بزرگ در ابتدا فقط یک سایت بودند که به محض گسترش کسب و کارشان فعالیت در دنیای واقعی را نیز آغاز کردند.

آیا وبسایت می تواند باعث گسترش کسب و کار من شود؟
پاسخ این سوال از آب چشمه هم شفاف تر است



:: بازدید از این مطلب : 124

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir